חבילות שיווק דיגיטלי באינטרנט

חודש ניסיון חינם

חינם

30 יום חינם. ללא התחייבות. לא כולל תוכן. על הלקוח לספק 10 מאמרים בני 400 עד 500 מילים, טרם תחילת הפעילות כתנאי לתחילת העבודה.

מחקר מילות מפתח ובחירת מילות מפתח

לכל תחום ישנן את מילות המפתח, אותן שאילתות שהלקוח הפוטנציאלי מקיש במנוע החיפוש על מנת למצוא שירות או מוצר. כל ביטוי כזה נקרא "מילת מפתח". כאשר מישהו מחפש מילת מפתח הרלוונטית לעסק שלך, מן הראוי שהוא ימצא אותך ולא את המתחרים. בידיעה כי סטטיסטית מעל ל-70% מהאנשים לא עוברים לדף תוצאות החיפוש השני, ומעל ל-90% מאותם אנשים לא גוללים את הדף למטה, ראוי שתופיע ותבלוט בתוצאות הראשונות של החיפוש האורגני.

דוח SEO מקיף ודירוג מילות מפתח

לפני תחילת פעילות קידום אתר, יש לסרוק ולבחון את האתר על כל רבדיו. לאחר בדיקה קפדנית ומעמיקה של האתר ותוכנו, נוכל לספק לך דוח ראשוני (דוח אפס) עם כל הליקויים באתר טרם ביצוע אופטימיזצייה. ליקויים באתר יכול לבוא לידי ביטוי בטעויות תכנות, טעויות בבניית קישורים, פרסום תוכן דל, קישורי ספאם, שימוש בתגיות לא נכונות במקומות לא נכונים של התוכן ועוד...

המלצות לאופטימיזציה

המשותף לכל האתרים הוא ששפת התכנות המעובדת בצד השרת טרם הצגתה, הופכת לקוד HTML המופיע בדפדפן. כיום, כאשר ישנה חשיבות מכרעת לזמן טעינת אתר והתאמתו לפלטפורמות השונות כמו מכשירי טלפון ניידים וטאבלטים, וכן חשיבות יתרה לממשק המשתמש וחוויית המשתמש באתר, יש להקפיד לבצע אופטימיזצייה מלאה לכל אתר אינטרנט ולדאוג שהאתר ייטען בצורה מיטבית. על מנת לעשות כן, ולהופיע בצורה מיטבית בתוצאות החיפוש וערוצי הסושיאל השונים, יש לעדכן את קוד ה-HTML ולהתאים אותו לתצורה המקובלת על מנוע החיפוש והרשתות החברתיות.

יצירה והטמעה של מפת אתר XML

מפת אתר אינו דבר שחייבים שיהיה בכל אתר. העניין הוא שהעכבישים של גוגל, כמו של שאר מנועי החיפוש, לא תמיד מצליחים להגיע  אל כל העמודים באתר, ולפעמים מדלגים על עמודים מסיבות שונות ומגוונות. כדי לגרום למנוע החיפוש לא לקרוא את כלל עמודי האתר, אנו מעלים מפת אתר בקובץ מסוג XML עם המידע אודות כל הקישורים שאנו רוצים שיאנדקס מנוע החיפוש בתוצאות החיפוש.

ניהול אתר שוטף באמצעות WMT + GA

מטרת חבילת הקידום החינמית לספק לך מבט אל תוך עולם ה-SEO ולהבין את הכוח הטמון בו עבור האתר שלך. ניסיון רב שנים בתחום השיווק הדיגיטלי בכלל ובתחום קידום האתרים בפרט מאפשר לנו להתחייב לתוצאות בפרק זמן סביר במילות מפתח תחרותיות. המטרה שעומדת לנגד עיננו היא להביא אליך לקוחות חדשים באמצעים הטכנולוגיים הייחודיים העומדים ברשותנו, יחד עם טכנולוגיות קידום אתרים ואלגוריתמים מתקדמים שפיתחנו במהלך השנים. כדי לנהל את התהליך אנו צריכים גישה לכלי הניטור הפופולריים גוגל אנליטיקס וגוגל ווב מסטר טולס.

.

עסקים קטנים ובינוניים

3,999 ₪

אופטימלי לבלוגרים, חברות סטארט-אפ, עסקים קטנים עם תקציב שיווק מוגבל. קידום אורגני ל-20 מילות מפתח בתחום העיסוק שלך. המחיר לחודש ימים בהתחייבות ל-3 חודשים מינימום.

מחקר מילות מפתח ובחירת מילות מפתח

לכל תחום ישנן את מילות המפתח, אותן שאילתות שהלקוח הפוטנציאלי מקיש במנוע החיפוש על מנת למצוא שירות או מוצר. כל ביטוי כזה נקרא "מילת מפתח". כאשר מישהו מחפש מילת מפתח הרלוונטית לעסק שלך, מן הראוי שהוא ימצא אותך ולא את המתחרים. בידיעה כי סטטיסטית מעל ל-70% מהאנשים לא עוברים לדף תוצאות החיפוש השני, ומעל ל-90% מאותם אנשים לא גוללים את הדף למטה, ראוי שתופיע ותבלוט בתוצאות הראשונות של החיפוש האורגני.

דוח SEO מקיף ודירוג מילות מפתח

לפני תחילת פעילות קידום אתר, יש לסרוק ולבחון את האתר על כל רבדיו. לאחר בדיקה קפדנית ומעמיקה של האתר ותוכנו, נוכל לספק לך דוח ראשוני (דוח אפס) עם כל הליקויים באתר טרם ביצוע אופטימיזצייה. ליקויים באתר יכול לבוא לידי ביטוי בטעויות תכנות, טעויות בבניית קישורים, פרסום תוכן דל, קישורי ספאם, שימוש בתגיות לא נכונות במקומות לא נכונים של התוכן ועוד...

ביצוע אופטימיזציה מלאה בהתאם לצורך

המשותף לכל האתרים הוא ששפת התכנות המעובדת בצד השרת טרם הצגתה, הופכת לקוד HTML המופיע בדפדפן. כיום, כאשר ישנה חשיבות מכרעת לזמן טעינת אתר והתאמתו לפלטפורמות השונות כמו מכשירי טלפון ניידים וטאבלטים, וכן חשיבות יתרה לממשק המשתמש וחוויית המשתמש באתר, יש להקפיד לבצע אופטימיזצייה מלאה לכל אתר אינטרנט ולדאוג שהאתר ייטען בצורה מיטבית. על מנת לעשות כן, ולהופיע בצורה מיטבית בתוצאות החיפוש וערוצי הסושיאל השונים, יש לעדכן את קוד ה-HTML ולהתאים אותו לתצורה המקובלת על מנוע החיפוש והרשתות החברתיות.

יצירה והטמעה של מפת אתר XML

מפת אתר אינו דבר שחייבים שיהיה בכל אתר. העניין הוא שהעכבישים של גוגל, כמו של שאר מנועי החיפוש, לא תמיד מצליחים להגיע  אל כל העמודים באתר, ולפעמים מדלגים על עמודים מסיבות שונות ומגוונות. כדי לגרום למנוע החיפוש לא לקרוא את כלל עמודי האתר, אנו מעלים מפת אתר בקובץ מסוג XML עם המידע אודות כל הקישורים שאנו רוצים שמנוע החיפוש יאנדקס בתוצאות החיפוש.

ניהול אתר שוטף באמצעות WMT + GA

מטרת חבילת הקידום האורגני היא להגדיל את הרווחיות של האתר שלך. אנו נרתום את כל המשאבים הרבים והכלים שפיתחנו כדי למנף את האתר שלך לפסגת תוצאות החיפוש. לאחר אופטימיזציה מלאה ומחקר מקיף על המתחרים שלך, נבנה עבורך אסטרטגיית שיווק כוללת הממוקדת להגדלת הרווחים שלך. על מנת להביא מבקרים אל אתר האינטרנט נבנה עבורך קישורים ממקורות אמינים בעלי סמכות אינטרנטית, ניצור תוכן ייחודי בעל ערך רב ליצירת חוויית משתמש מעולה, ונכבוש את ראש תוצאות החיפוש. כדי לנהל את התהליך אנו צריכים גישה לכלי הניטור הפופולאריים גוגל אנליטיקס וגוגל ווב מסטר טולס.

אופטימיזציה לרשתות חברתיות

כל שיתוף, לייק או תגובה מביא לתפוצה רבה של אנשים את הבשורה על מה שפרסמת ברשת החברתית. ככל שהפרסום יהיה יותר מותאם למשתמש, כך הוא יתחבר אליו יותר. יצירת מעורבות בפייסבוק, טוויטר, גוגל פלוס ורשתות חברתיות אחרות מתחילה מהטמעה נכונה ויעילה של הקוד של אותן רשתות חברתיות באתר האינטרנט שלך.

דו"ח קידום אתרים חודשי מפורט

מידי חודש בחודשו לקוחותינו מקבלים דוח מקיף אודות הפעילות השיווקית שבוצעה ע"י הצוות המקצועי שלנו. הדוח ברור לקריאה ומביא נתונים לגבי התוצאות שהושגו במהלך החודש האחרון. בדוח ניתן להבין אם היה שינוי במיקומי מילות המפתח בתוצאות החיפוש האורגניות, מהי ההתנהגות של הגולשים באתר, מספר הדפים הנצפים, כמות המבקרים הייחודיים, הדרך בה הם הגיעו לאתר, זמן השהייה שלהם באתר ועוד...

תמיכה וייעוץ מקצועי בדואר אלקטרוני

הצוות המקצועי שלנו עומד לרשותך במייל כל העת. לקוחותינו מקבלים תמיכה מלאה של אנשי מקצוע מהבכירים בתחום ה-SEO, וייעוץ מקצועי מטובי המומחים בארץ ובעולם. הפנייה נעשית באמצעות הדואר האלקטרוני ומקבלת מענה עד 24 שעות מרגע הגעתה. בימי המנוחה, התמיכה במקרים דחופים בלבד שאינם סובלים דיחוי ליום העסקים העוקב.

עסקים גדולים וחברות ענק

6,999 ₪

אופטימלי לארגונים גדולים, חברות פיננסיות גלובליות, תחומים תחרותיים במיוחד, עסקים גדולים עם תקציבים גדולים. קידום אורגני, ללא הגבלה על מילות מפתח. המחיר לחודש ימים בהתחייבות ל-6 חודשים מינימום.                                                                      

מחקר מילות מפתח ובחירת מילות מפתח

לכל תחום ישנן את מילות המפתח, אותן שאילתות שהלקוח הפוטנציאלי מקיש במנוע החיפוש על מנת למצוא שירות או מוצר. כל ביטוי כזה נקרא "מילת מפתח". כאשר מישהו מחפש מילת מפתח הרלוונטית לעסק שלך, מן הראוי שהוא ימצא אותך ולא את המתחרים. בידיעה כי סטטיסטית מעל ל-70% מהאנשים לא עוברים לדף תוצאות החיפוש השני, ומעל ל-90% מאותם אנשים לא גוללים את הדף למטה, ראוי שתופיע ותבלוט בתוצאות הראשונות של החיפוש האורגני.

דוח SEO מקיף ודירוג מילות מפתח

לפני תחילת פעילות קידום אתר, יש לסרוק ולבחון את האתר על כל רבדיו. לאחר בדיקה קפדנית ומעמיקה של האתר ותוכנו, נוכל לספק לך דוח ראשוני (דוח אפס) עם כל הליקויים באתר טרם ביצוע אופטימיזצייה. ליקויים באתר יכול לבוא לידי ביטוי בטעויות תכנות, טעויות בבניית קישורים, פרסום תוכן דל, קישורי ספאם, שימוש בתגיות לא נכונות במקומות לא נכונים של התוכן ועוד...

ביצוע אופטימיזציה מלאה בהתאם לצורך

המשותף לכל האתרים הוא ששפת התכנות המעובדת בצד השרת טרם הצגתה, הופכת לקוד HTML המופיע בדפדפן. כיום, כאשר ישנה חשיבות מכרעת לזמן טעינת אתר והתאמתו לפלטפורמות השונות כמו מכשירי טלפון ניידים וטאבלטים, וכן חשיבות יתרה לממשק המשתמש וחוויית המשתמש באתר, יש להקפיד לבצע אופטימיזצייה מלאה לכל אתר אינטרנט ולדאוג שהאתר ייטען בצורה מיטבית. על מנת לעשות כן, ולהופיע בצורה מיטבית בתוצאות החיפוש וערוצי הסושיאל השונים, יש לעדכן את קוד ה-HTML ולהתאים אותו לתצורה המקובלת על מנוע החיפוש והרשתות החברתיות.

יצירה והטמעה של מפת אתר XML

מפת אתר אינו דבר שחייבים שיהיה בכל אתר. העניין הוא שהעכבישים של גוגל, כמו של שאר מנועי החיפוש, לא תמיד מצליחים להגיע  אל כל העמודים באתר, ולפעמים מדלגים על עמודים מסיבות שונות ומגוונות. כדי לגרום למנוע החיפוש לא לקרוא את כלל עמודי האתר, אנו מעלים מפת אתר בקובץ מסוג XML עם המידע אודות כל הקישורים שאנו רוצים שגוגל יאנדקס בתוצאות החיפוש.

ניהול אתר שוטף באמצעות WMT + GA

החבילה המורחבת כוללת צוות מקדמי אתרים בכיר שמוקצה לפרויקט. לאחר ביצוע אופטימיזציית אתר מלאה, ובניית תכנית שיווק כוללת, יחל הצוות ביישום תכנית השיווק המקוון. בחבילה זו ניתן לשלב קידום ממומן יחד עם קידום אורגני, כדי להשיג תוצאות מיידיות והמרות, תוך כדי העבודה היומיומית לקידום האתר אורגנית במנועי החיפוש. כמות מילות המפתח אינה מוגבלת, וניתן לקדם אתר בכל שפה ובכל מדינה, כחלק מהגדרת קהל המטרה. החבילה כוללת כתיבת והעלאת תוכן מקורי לאתר, בניית אתרים תומכים, ויצירת נכסים אינטרנטיים רבי עוצמה. כדי לנהל את התהליך אנו צריכים גישה לכלי הניטור הפופולריים גוגל אנליטיקס וגוגל ווב מסטר טולס.

אופטימיזציה לרשתות חברתיות

כל שיתוף, לייק או תגובה מביא לתפוצה רבה של אנשים את הבשורה על מה שפרסמת ברשת החברתית. ככל שהפרסום יהיה יותר מותאם למשתמש, כך הוא יתחבר אליו יותר. יצירת מוערבות בפייסבוק, טוויטר, גוגל פלוס ורשתות חברתיות אחרות מתחילה מהטמעה נכונה ויעילה של הקוד של אותן רשתות חברתיות באתר האינטרנט שלך.

דו"ח קידום אתרים חודשי מפורט

מידי חודש בחודשו לקוחותינו מקבלים דוח מקיף אודות הפעילות השיווקית שבוצעה ע"י הצוות המקצועי שלנו. הדוח ברור לקריאה ומביא נתונים לגבי התוצאות שהושגו במהלך החודש האחרון. בדוח ניתן להבין אם היה שינוי במיקומי מילות המפתח בתוצאות החיפוש האורגניות, מהי ההתנהגות של הגולשים באתר, מספר הדפים הנצפים, כמות המבקרים הייחודיים, הדרך בה הם הגיעו לאתר, זמן השהייה שלהם באתר ועוד...

תמיכה וייעוץ מקצועי בדואר אלקטרוני

הצוות המקצועי שלנו עומד לרשותך במייל כל העת. לקוחותינו מקבלים תמיכה מלאה של אנשי מקצוע מהבכירים בתחום ה-SEO, וייעוץ מקצועי מטובי המומחים בארץ ובעולם. הפנייה נעשית באמצעות הדואר האלקטרוני ומקבלת מענה עד 24 שעות מרגע הגעתה. בימי המנוחה, התמיכה במקרים דחופים בלבד שאינם סובלים דיחוי ליום העסקים העוקב.

תמיכה טלפונית

לקוחות בעלי נפח מבקרים גבוה זוכים לתמיכה טלפונית, בנוסף לתמיכה באמצעות דואר אלקטרוני, במקרים דחופים בלבד. כאשר מתעוררת בעיה ניתן להתקשר למספר טלפון סלולרי שמנוטב אל מומחי השיווק שלנו, הערוכים לתת מענה בחרום. אנו נעשה את המיטב כדי שכל פניה תקבל פתרון מלא וכל לקוח יהיה מרוצה.

.

בניית נכסים אינטרנטיים

בקידום אתרים גדולים ומורכבים בסביבה רוויית תחרות, נבנה עבורך נכסים אינטרנטיים שישרתו את הפעילות השיווקית מחד וגם את המיתוג שלך מנגד. נכסים אינטרנטיים יכולים להיות אתרים תומכים (אתרי לוויין), אתרי בלוג, עמודי אוהדים, חשבונות סושיאל, סרטונים. במקביל נשים אותך על המפה, במפות גוגל כמובן, ונדאג שתשובץ באינדקס העסקים של גוגל בצורה מייטבית.

.

שים לב - חבילות השיווק באתר ניתנות לשינוי בכל עת, ואין לראות במחירים אלה התחייבות כלשהי. כל אתר יתומחר בהתאם לצרכיו ולאסטרטגיית השיווק המתאימה לו ביותר.

שאלות ותשובות בנושא SEO

האם זה הכרחי להוסיף אתר לאינדקס של מנועי החיפוש?

התשובה הפשוטה היא - לא. הוספה ידנית של אתר למנוע החיפוש אינה הכרחית. רוב רובם של מנועי החיפוש ובראשם גוגל, סורקים ומאנדקסים דפים על ידי מעקב אחר לינקים. על פי ההגיון הזה, קישור אחד בכל דף שאי פעם אונדקס על ידי מנוע החיפוש, יגרום לכך שהאתר שלך יקרא ויראה על ידי מנוע החיפוש.

האם עולה כסף להוסיף אתר לאינדקס של מנוע חיפוש?

הרבה חברות שעושות קידום אתרים מציעות להוסיף אתר לאינדקס של מנועי חיפוש וגובות על כך תשלום. כדאי שתדע - זה לא עולה כסף להוסיף את האתר שלך למנועי החיפוש הפופולאריים בעולם, ולכן זה גם לא אמור לעלות לך כסף. למען האמת, אתה לא צריך בכלל להוסיף ידנית את האתר שלך למנועי החיפוש.

האם קישורים יכולים לפגוע בדירוג האתר שלי?

במהלך השנים היה ויכוח בעניין איך לינקים פנימיים וחיצוניים יכולים להשפיע על דירוג אתר במנוע החיפוש. עד כמה קישור מאתר גרוע יכול לעזור לאתר? מה לגבי קישורי NOFOLLOW, האם הם עוזרים במשהו בקידום האתר? ככל שמנועי החיפוש שינו את האלגוריתם שלהם עם הזמן, ההשפעה של כמות לינקים ואיכות של לינקים השתנתה גם כן. מה שצריך להנחות אותך לאורך כל הדרך הוא שהאתר שלך יהיה בנוי נכון ללקוח וישרת את צרכיו. אם תשים קישור רלוונטי שיגרום ללקוח להקליק עליו ולעבור ולקרוא את התוכן שאליו הלינק מוביל, אז כנראה שבנית מערך קישורים נכון.

האם כתיבת בלוג טובה ל-SEO?

למעשה הסוגייה האם כתיבת בלוג טובה לקידום אתר אינה רלוונטית. התוכן הוא המפתח כאן. צריך להבין שבלוג הוא בסך הכל מקום שבו ניתן לפרסם תוכן. מה שכן, בלוג יכול לשמש אותך כפלטפורמה לפרסום תוכן איכותי בתדירות גבוהה. הפצת תכנים יחודיים לעיניים המחפשות אותן, יכולה למשוך לקוחות לאתר, לדף נחיתה או ערוץ מדיה חברתית, ובסופו של תהליך שיווקי להפוך את אותם קוראים ללקוחות שלך.

איך אני מתאים את האתר שלי למנוע החיפוש?

על מנת להפוך את האתר שלך למותאם יותר למנועי החיפוש השונים יש להוסיף תוכן. הטקסט צריך להיות בעל ערך למי שקורא אותו, קהל היעד שלך, ומותאם לנושא בו עוסק האתר. הוספת התוכן תיצור מערך חדש של מילות מפתח וביטויים רלוונטים נוספים שהזחלן של מנוע החיפוש יוכל לסרוק. תחשוב על הביטויים החדשים שתוסיף, סוג של שער למנוע החיפוש, תוכן חדש ורענן יביא תנועה נוספת של מבקרים המתעניינים בתחום עיסוקך.

עוד קצת על קידום אתרים:

לינקים תמיד היו, ותמיד יהיו חשובים לקידום אתר. למען האמת, קישורים הם הדבר הכי חשוב מבחינה טכנית ל-SEO. אם אין קישורים לאתר שלך, אף אחד לא יוכל להגיע אליך או למצוא אותך. דומה הדבר לחנות ללא שילוט או חלון ראווה - אף אחד לא יידע מה אתה מוכר ומה יש בחנות אלא אם הפנית אותו ישירות. כך זה גם עובד באינטרנט, אם אין הפנייה (קישור) אף אחד לא יידע שאתה קיים, אך אם תכווין באמצעות קישורים ברורים (סוג של שילוט) אל אתרך - ימצאו אותך, גם הלקוחות וגם מנועי החיפוש. בנוסף על כך, יש להשקיע בתוכן ברמה גבוהה, התאמה לפטפורמות השונות, נוכחות ברשת, מיתוג וכמובן בחוויית משתמש, לא פחות מאשר בקישורים או כל דבר אחר.